Kære alle medlemmer af Dragør Borgerforening

Vi skal passe på hinanden, og derfor er vores hyggelige mandags møder aflyst I stedet har vi besluttet, at afholde en medlems-konkurrence hver måned indtil vi igen kan mødes. Lodtrækningen i Juni måned er inspireret Danmark og Midsommer Juni er måneden hvor vi fejre Danmark, vi fejrer Grundlovsdag og Valdemarsdag, men ikke mindst SANKT HANS, som også i Dragør er en aften med masser af traditioner, som vi måske ikke kan gennemfører i år.

Konkurrence: ”Juni - de lyse nætters måned”

3 SANKT HANS AFTEN HYGGE PAKKER, så der trods alt kan hygges med både lidt lys og noget lækkert at nyde. Der udover trækker vi endnu engang 3 ekstra gevinster med vores smukke kort, Dragør motiver tegnet af Arne Funk Har du lyst til at deltage skal du tilmelde dig på linket på nyhedsbrevet eller via vores hjemmeside. Man kan kun deltage én gang pr. link – men er man 2 personer med samme medlemsnummer, kan man trykke på linket 2 gange.

Konkurrencen løber til d.9. juni kl. 23.59 og vinderen bliver trukket mandag d.10. juni kl. 12.00.

Det er vores Fuglemajestæt og ukronede blomsterdronning, Annette Scheutz, der trækker gevinsterne, og giver vinderne direkte besked. Vinderne vil også blive offentliggjort på vores Facebookside, samt i udhængsskabet.

Konkurrencen er kun for medlemmer, og man kan deltage ved at send en e-mail til os - se knap nedenfor Mens vi glæder os til vi igen atter kan mødes i vores Borgerforening, ønsker vi vores medlemmer en rigtig skøn maj måned og håber at alle stadig er raske og ved godt mod.

Aktivitets Udvalget og Bestyrelsen

Bestyrelse

Kontaktinformation Bestyrelse
Her kan du finde informationer omkring bestyrelsen.