Mød Helle Bart- vores nye Fuglemajestæt!

Start dato

mandag, oktober 21, 2024

Start tid

Mødested:

Dragør Borgerfoerning

Vi inviterer alle medlemmer til en spændende og festlig aften, hvor vi får mulighed for at møde vores nye fuglemajestæt! – Helle Barth. Den nye majestæt, som blev kåret ved den traditionsrige fugleskydning den 7. oktober, vil være aftenens æresgæst. Her vil Helle Bart dele sin historie med os, fortælle om sit liv, sine oplevelser og sin tid som fuglemajestæt indtil nu.

Vi ser frem til en hyggelig og inspirerende aften, hvor der bliver rig mulighed for både at stille spørgsmål og nyde selskabet. Der vil selvfølgelig være mulighed for at købe lidt forfriskninger undervejs, så vi kan skabe den rette stemning for en uformel snak og fællesskab.

Vi tør godt love, at det bliver en aften, du ikke vil gå glip af – fyldt med spændende anekdoter og godt selskab.

Gratis adgang – alle medlemmer er velkomne!

Sted: Borgerforeningen, hvor vi sørger for en hyggelig ramme for arrangementet.

Sidste tilmelding: Senest den 20. oktober – vi anbefaler hurtig tilmelding, da vi kun har plads til 100 deltagere.

Vi glæder os til at se jer til en mindeværdig aften i fællesskabets ånd.

Tilmelding overskredet
Antal pladser: 100